تقویت پوشش رسانه‌ای صدا و سیما در غرب مازندران

دفتر خبرگزاری صداوسیمای شهرستان عباس‌آباد با حضور مدیرکل صداوسیمای مازندران راه اندازی شد.

کد خبر : 34331
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 ژوئن 2026 - 13:16
تقویت پوشش رسانه‌ای صدا و سیما در غرب مازندران
استانها

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، با حضور مدیرکل صدا و سیما مازندران،  رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و مسئولان شهرستان دفتر خبرگزاری صدا و سیما در غرب مازندران راه اندازی شد تا پوشش خبری و رسانه‌ای غرب استان تقویت شود.

داوود سیروس مدیرکل صداوسیمای مازندران در سومین جلسه شورای اداری شهرستان عباس‌آباد با قدردانی از حمایت مسئولان استانی و شهرستانی، اظهار داشت: با افتتاح دفتر خبرگزاری صداوسیمای عباس‌آباد گسترش فعالیت‌های رسانه‌ای این شهرستان و مجموعه شهرستان‌های غرب مازندران تقویت می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای ایجاد مرکز رسانه‌ای در غرب استان افزود: توسعه زیرساخت‌های خبری و رسانه‌ای در این منطقه می‌تواند زمینه انعکاس سریع‌تر، دقیق‌تر و گسترده‌تر مطالبات، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مردم غرب مازندران را فراهم کند.

سید شمس الدین حسینی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با تأکید بر اهمیت اطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع اخبار گفت: رسانه ملی در شرایط جنگ روایت‌ها و عملیات رسانه‌ای دشمنان، مسئولیت سنگینی بر عهده دارد و باید با توسعه زیرساخت‌های خبری و افزایش سرعت عمل، نقش مؤثرتری در عرصه اطلاع‌رسانی ایفا کند.

حسینی با اشاره به افتتاح دفتر خبرگزاری صداوسیمای عباس‌آباد را گامی ارزشمند در تقویت شبکه اطلاع‌رسانی رسانه ملی دانست.

 وی افزود: توسعه مراکز رسانه‌ای در مناطق مختلف کشور به‌ویژه غرب مازندران، به ارتقای کیفیت و سرعت تولید و انتشار اخبار کمک خواهد کرد.

حجت‌الاسلام احمدی امام جمعه شهرستان عباس‌آباد نیز راه‌اندازی این دفتر را اقدامی مؤثر در مسیر توسعه فرهنگی و رسانه‌ای منطقه عنوان کرد و گفت: انتقال صحیح و به‌موقع اخبار، نقش مهمی در ارتقای آگاهی عمومی و رشد اندیشه در جامعه دارد.

فرماندار عباس‌آباد با قدردانی از دست‌اندرکاران این طرح گفت: افتتاح این دفتر می‌تواند نقش مهمی در معرفی ظرفیت‌های شهرستان، انعکاس مطالبات مردم و تقویت ارتباط میان مردم و رسانه ملی ایفا کند.

در ادامه حسین قبادی مدیر خبر صداوسیمای مازندران با اشاره به فعالیت خبرنگاران شهرستان عباس‌آباد گفت: با راه‌اندازی رسمی این دفتر و تجهیز آن به امکانات و زیرساخت‌های لازم، فرآیند تولید، ارسال و انتشار اخبار شهرستان و مناطق تابعه با سرعت و کیفیت بیشتری انجام خواهد شد.

مدیرکل صداوسیمای مازندران در سفر یک‌روزه خود به عباس‌آباد، علاوه بر حضور در شورای اداری و افتتاح دفتر خبرگزاری، با امام جمعه، فعالان فرهنگی و رسانه‌ای دیدار و از کارخانه تولید چای کلارآباد نیز بازدید کرد.

انتهای پیام/

 

🚨 خبر جنجالی اخیر 💬 پربحث‌ترین خبر اخیر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.