محمدرضا کاظمزاده زنجانی، دبیر هیئت شمشیربازی استان زنجان، در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در زنجان، از اعزام محمد اسماعیلی، ملیپوش شمشیربازی استان، به مسابقات قهرمانی آسیا خبر داد و اظهار کرد: این رقابتها از 29 خردادماه به مدت شش روز در دهلی نو هند برگزار میشود و اسماعیلی بهعنوان نماینده شایسته زنجان، کاروان ایران را در اسلحه اپه همراهی میکند.
وی افزود: ترکیب 11 نفره تیم ملی شامل علی پاکدامن، محمد فتوحی، نیما زاهدی و طاها کارگرپور در سابر آقایان؛ بهنام بیک، محمد اسماعیلی، علی نمازی و امیرحسین موحشی در اپه آقایان؛ نجمه سازنچیان در سابر بانوان؛ زهرا کارگر در فلوره بانوان و ریحانه رضایی در اپه بانوان است. کادرفنی نیز با حضور محمد رهبری و یوگنی بریکوف، این کاروان را همراهی میکنند.
کاظمزاده با آرزوی موفقیت برای تیم ملی و بهویژه قهرمان ارزنده استان، خاطرنشان کرد: بیشک حضور اسماعیلی در این میدان، افتخاری برای شمشیربازی زنجان محسوب میشود و امیدواریم با درخشش وی، بار دیگر نام استان در سطح قاره بدرخشد.
انتهای پیام/
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0