محمداسماعیلی، کاپیتان زنجانی تیم ملی راهی دهلی شد

کاپیتان زنجانی تیم ملی شمشیربازی ایران، محمد اسماعیلی، به‌همراه 11 ورزشکار دیگر دهلی را هدف گرفت.

کد خبر : 34061
تاریخ انتشار : شنبه 20 ژوئن 2026 - 9:14
محمداسماعیلی، کاپیتان زنجانی تیم ملی راهی دهلی شد
استانها

محمدرضا کاظم‌زاده زنجانی، دبیر هیئت شمشیربازی استان زنجان، در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان، از اعزام محمد اسماعیلی، ملی‌پوش شمشیربازی استان، به مسابقات قهرمانی آسیا خبر داد و اظهار کرد: این رقابت‌ها از 29 خردادماه به مدت شش روز در دهلی نو هند برگزار می‌شود و اسماعیلی به‌عنوان نماینده شایسته زنجان، کاروان ایران را در اسلحه اپه همراهی می‌کند.

وی افزود: ترکیب 11 نفره تیم ملی شامل علی پاکدامن، محمد فتوحی، نیما زاهدی و طاها کارگرپور در سابر آقایان؛ بهنام بیک، محمد اسماعیلی، علی نمازی و امیرحسین موحشی در اپه آقایان؛ نجمه سازنچیان در سابر بانوان؛ زهرا کارگر در فلوره بانوان و ریحانه رضایی در اپه بانوان است. کادرفنی نیز با حضور محمد رهبری و یوگنی بریکوف، این کاروان را همراهی می‌کنند.

کاظم‌زاده با آرزوی موفقیت برای تیم ملی و به‌ویژه قهرمان ارزنده استان، خاطرنشان کرد: بی‌شک حضور اسماعیلی در این میدان، افتخاری برای شمشیربازی زنجان محسوب می‌شود و امیدواریم با درخشش وی، بار دیگر نام استان در سطح قاره بدرخشد.

انتهای پیام/

 

🚨 خبر جنجالی اخیر 💬 پربحث‌ترین خبر اخیر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.