به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، مهمترین اخبار استان هرمزگان در روز 24 خرداد ماه عبارتند از:
در تسنیم:
در سایر رسانه ها:
هشدار درباره هپاتیت A در هرمزگان
مدیر گروه بیماریهای واگیر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با تأکید بر اهمیت پیشگیری از هپاتیت A، بر رعایت اصول بهداشت فردی، مصرف آب سالم و توجه به بهداشت مواد غذایی بهعنوان مهمترین راههای کنترل این بیماری تأکید کرد.
محکومیت قطعی سرباند قاچاق سازمانیافته سوخت در هرمزگان
رئیس کل دادگستری هرمزگان از صدور حکم قطعی حبس تعزیری و جزای نقدی سنگین برای سه عضو اصلی یک باند حرفهای قاچاق سوخت در این استان خبر داد.
عباس سرخاب مسئول راهاندازی آکادمی استقلال در هرمزگان شد
با تأیید باشگاه استقلال تهران، عباس سرخاب، پیشکسوت و بازیکن اسبق این تیم، بهعنوان مسئول راهاندازی، توسعه و مدیریت آکادمی باشگاه استقلال در استان هرمزگان و شهرستان میناب منصوب شد.
گلایه جاسکی ها از اینترنت و آنتن دهی ضعیف
ضعف شدید آنتندهی موبایل و اینترنت در مرکز جاسک و ادامه ارائه اینترنت 2G در روستای گاوبندی، نارضایتی گسترده شهروندان را بهدنبال داشته؛ تا جایی که برخی از مردم با انتقاد از بیتوجهی مسئولان، پیشنهاد دادهاند در صورت تداوم این وضعیت، خودشان برای احداث و تعمیر دکلهای مخابراتی هزینه کنند.
آغاز طرح محدودسازی مشترکان پرمصرف برق در هرمزگان
مدیر عامل شرکت توزیع برق هرمزگان از آغاز طرح محدود سازى مشترکان پرمصرف برق خانگی و تجارى از امروز در هرمزگان خبر داد.
انتهای پیام/864
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0