به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، کیان دهرابپور، مدیرکل انتقال خون استان اصفهان، با تسلیت فرارسیدن دهه محرم،گفت: در راستای پویش اهدای خون مهر حسینی، نذر خون، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، سوم و چهارم تیرماه مصادف با تاسوعا و عاشورای حسینی، تعدادی از مراکز اهدای خون استان برای استقبال از اهداکنندگان عزیز فعال خواهند بود.
وی با اشاره به برنامهریزی صورتگرفته برای این ایام، تصریح کرد: مراکز اهدای خون خواجو در شهر اصفهان، کاشان، خوانسار و گلپایگان در هر دو روز تاسوعا و عاشورا از ساعت 8 صبح تا 13 پذیرای اهداکنندگان هستند. همچنین مرکز اهدای شهدای خطشکن قهدریجان در شهرستان فلاورجان نیز در این دو روز از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر فعال خواهد بود.
مدیرکل انتقال خون استان اصفهان در ادامه به تمهیدات ویژه برای شهروندان خمینیشهری اشاره کرد و افزود: مرکز اهدای خون خمینیشهر در روزهای تاسوعا و عاشورا از ساعت 8 صبح تا 13 فعال است که بر اساس برنامهریزی انجامشده، بانوان در خود مرکز و آقایان در بیمارستان ساعی این شهرستان پذیرش میشوند.
دهرابپور همچنین از فعالیت پایگاههای انتقال خون در سایر شهرستانها خبر داد و گفت: پایگاه انتقال خون شهرضا صرفاً در روز تاسوعا و پایگاه انتقال خون نجفآباد نیز تنها در روز عاشورا از ساعت 8 صبح تا 13 فعال خواهند بود.
وی در پایان با تاکید بر ضرورت همراه داشتن مدارک شناسایی، از عموم مردم دعوت کرد تا با حضور در این مراکز، کارت ملی خود را به همراه داشته باشند و در این امر خداپسندانه و حیاتی مشارکت کنند.
انتهای پیام/174
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0