طنین وفاداری در سنگرهای خیابانی؛ خراسان جنوبی در صد و ششمین شب تجمعات

مردم 12 شهرستان خراسان جنوبی در 110 نقطه برای تجدید بیعت با رهبری در صدوششمین شب تجمعات همچنان پرشور حاضرشدند.

کد خبر : 33270
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 ژوئن 2026 - 19:13
طنین وفاداری در سنگرهای خیابانی؛ خراسان جنوبی در صد و ششمین شب تجمعات
استانها

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، با رو به اتمام بودن ماه ذی‌الحجه و ورود به ماه محرم، موج حضور مردمی در اجتماعات شبانه خراسان جنوبی همچنان با شور و حرارت تداوم دارد. در صدو ششمین شب از این تجمعات، مردم در جای‌جای این استان در «سنگر خیابان» صف کشیدند تا یک‌بار دیگر آمادگی خود را برای ایستادگی تا پای جان در مسیر نظام، انقلاب و آرمان‌های آن اعلام کنند.

بیرجند: تلاقی ایمان، قرآن و ارتباط با مردم

در مرکز استان و در میدان اجتماعات شهید رئیسی بیرجند، تجمعات مردمی علاوه بر حال و هوای محرمی و شهدایی، رنگ و بوی قرآنی به خود گرفت. در این میدان، آیین شکرانه «نهضت زندگی با آیه‌ها» با حضور گسترده مردم و مقام استاندار خراسان جنوبی برگزار شد.

در حاشیه این مراسم، از پوستر «حبل المتین» رونمایی شد و استاندار استان با حضور در میان مردم، خواسته‌ها و مطالبه‌های آن‌ها را شنید. همچنین، هفتاد و دومین میز ارتباطات مردمی با حضور مدیران کل ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فنی و حرفه‌ای و صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر برای پاسخگویی به شهروندان برپا گردید.

قائنات و زیرکوه: پاسخ لبیک به ندای رهبری

در شهرستان قائنات، صدو ششمین اجتماع مردمی در میدان امام خمینی(ره) با حضور یدالله غلام‌پور، فرماندار و سلمان اسحاقی، نماینده مجلس، برگزار شد. مردم ولایت‌مدار قاین در این شب، حمایت قاطع خود را از نظام جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله سید مجتبی حسینی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به نمایش گذاشتند. همچنین در شهرستان زیرکوه، صد و پنجمین شب حضور مردمی در میدان شهر حاجی‌آباد رقم خورد.

بشرویه: تجلی ارادت در کنار حرم

در شهر بشرویه، اجتماعات مردمی با محوریت حرم مطهر حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) برگزار شد. این تجمع با اجرای گروه سرود دختران مرکز نوجوانان «میقات الرضا»، رجزخوانی حاج محمدصادق قاضی‌زاده و سخنرانی امام جمعه شهرستان طبس، حال و هوایی معنوی و حماسی به خود گرفت و به عنوان «قرار عاشقی» مردم این شهر ثبت شد.

درمیان و سربیشه: وحدت ملی و میادانداری

در شهرستان درمیان، مراسم تجلیل از 170 دانش‌آموز حافظ قرآن کریم و شکرانه طرح «زندگی با آیه‌ها» با حضور شیعیان و اهل سنت برگزار شد. امام جمعه شهرستان در این مراسم، عمل به قرآن را تنها راه نجات بشر دانست. در همین حال، مردم سربیشه نیز در صدو ششمین شب حضور خود، بار دیگر «میدانداری» و وفاداری خود را در این تجمعات به اثبات رساندند.

یادواره شهدا و گستره حضور

در حاشیه این تجمعات، در راستای اجلاسیه کنگره ملی 2400 شهید استان، یادواره «شهدای اقتدار ملی» و گرامیداشت شهدای روستای اردکول با روایتگری ابراهیم شبان برگزار گردید.

شایان ذکر است که این زنجیره از اجتماعات شبانه، در تمامی 12 شهرستان خراسان جنوبی و در 110 نقطه مختلف استان به صورت همزمان برگزار شد تا پیام همبستگی و تجدید بیعت مردم این دیار با رهبری انقلاب در پهنه استان طنین‌انداز شود.

اخبار استان خراسان جنوبی , ولایت فقیه , اخبار استان خراسان جنوبی , ولایت فقیه , اخبار استان خراسان جنوبی , ولایت فقیه , اخبار استان خراسان جنوبی , ولایت فقیه , اخبار استان خراسان جنوبی , ولایت فقیه , اخبار استان خراسان جنوبی , ولایت فقیه , اخبار استان خراسان جنوبی , ولایت فقیه , اخبار استان خراسان جنوبی , ولایت فقیه , اخبار استان خراسان جنوبی , ولایت فقیه , اخبار استان خراسان جنوبی , ولایت فقیه ,

انتهای پیام/

 

🚨 خبر جنجالی اخیر 💬 پربحث‌ترین خبر اخیر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.