پایان ترافیک سنگین سه‌راهی چلاو در جاده آمل

نماینده مردم آمل خواستار تخصیص کامل اعتبارات باقی‌مانده برای تکمیل جاده بالادست آمل شد.

کد خبر : 34813
تاریخ انتشار : جمعه 26 ژوئن 2026 - 13:26
استانها

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل، رضا حاجی‌پور نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تکمیل طرح جاده بالادست آمل، در نشست با وزیر نیرو بر ضرورت تأمین کامل اعتبارات مورد نیاز این طرح تأکید کرد و اظهار داشت: از مجموع 6 دهانه پل این مسیر، عملیات بتن‌ریزی 5 دهانه به پایان رسیده و طرح در مراحل پایانی قرار دارد.

وی با بیان اینکه سال گذشته حدود 50 درصد اعتبارات مورد نیاز طرح با دستور وزیر نیرو تخصیص یافت، افزود: با توجه به نقش مهم این مسیر در کاهش بار ترافیکی سه‌راهی چلاو، انتظار است منابع مالی باقی‌مانده نیز به‌طور کامل تأمین شود.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، جاده بالادست را یکی از مطالبات مهم مردم منطقه دانست و تصریح کرد: بهره‌برداری از این طرح می‌تواند بخش قابل توجهی از مشکلات ترافیکی محور هراز را کاهش دهد.

وی بیان کرد:  این طرح می‌تواند شهروندان و مسافران را از ساعت‌ها توقف در ترافیک سنگین سه‌راهی چلاو نجات دهد.

حاجی پور افزود: این طرح در 6 سال گذشته به‌صورت مستمر پیگیری شده ‌و از طرح‌های مهم زیرساختی شهرستان آمل به شمار می‌رود و نقش مؤثری در تسهیل تردد و افزایش ایمنی سفرها و روان‌سازی ترافیک محور هراز دارد.

انتهای پیام/

 

🚨 خبر جنجالی اخیر 💬 پربحث‌ترین خبر اخیر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.