سلطنت‌طلب‌ها با توهین به تیم ملی، دشمنی خود با ملت را ثابت کردند

آیت‌الله سید حسن عاملی گفت: سلطنت‌طلب‌ها با توهین به تیم ملی فوتبال ایران، جدایی خود از ملت را ثابت کردند.

کد خبر : 35040
تاریخ انتشار : شنبه 27 ژوئن 2026 - 2:13
سلطنت‌طلب‌ها با توهین به تیم ملی، دشمنی خود با ملت را ثابت کردند
استانها

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی، نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل و امام جمعه اردبیل در پیامی توئیتری با تأکید بر جایگاه تیم ملی به عنوان سرمایه غرور و افتخار ملت ایران، واکنش‌های اخیر برخی جریان‌های مخالف نظام علیه تیم ملی فوتبال را محکوم کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل در این پیام نوشت: تیم ملی هر کشور سرمایه غرور مقدس هر ملت است. آحاد ملت با هر مشربی به تیم خود افتخار می‌کنند و پیروزی آنها آرزوی قلبی آحاد ملت است.

آیت‌الله عاملی با انتقاد شدید از مواضع سلطنت‌طلب‌ها در قبال تیم ملی فوتبال کشورمان افزود: سلطنت‌طلب‌ها تنها اپوزیسیونی در تاریخ ورزش و سیاست هستند که به تیم ملی کشور خودشان بدترین فحش‌ها را نثار کردند.

امام جمعه اردبیل با اشاره به تلاش‌های برخی جریان‌های مخالف برای ایجاد شکاف میان ملت و قهرمانان ورزشی تصریح کرد: آنها به ملت ما می‌گویند به پیروزی تیم ملی خوشحال نباشید؛ تا حال دیده نشده اپوزیسیونی، ملت خود را از قهرمانان ورزشی آن ملت جدا کند.

اخبار اردبیل , فوتبال ایران , سید حسن عاملی ,

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل در پایان این پیام توئیتری خاطرنشان کرد: با این افتضاح ثابت کردند آنها خودشان از ملت جدا هستند.

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که اخیراً برخی جریان‌های مخالف نظام در فضای مجازی و رسانه‌های معاند، هجمه‌هایی را علیه تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران و قهرمانان ورزشی کشور راه انداخته‌اند.

انتهای پیام/

 

🚨 خبر جنجالی اخیر 💬 پربحث‌ترین خبر اخیر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.