دود تنها سهم مردم جنوب تهران از نیروگاه ری/ برقی که برای شهر ری تولید نشد

تابستان تمام شد، خاموشی‌ها متوقف شد، اما زخم بی‌عدالتی انرژی در جنوب تهران باقی ماند؛ جایی که مردم هم‌زمان بار خاموشی‌های طولانی‌مدت و آلودگی ناشی از نیروگاهی را به دوش کشیدند که برقش به خارج شهر ری رسید و دودش در ریه‌های جنوب ماند.